4G-bellen, bent u er klaar voor? Wij wel!

Vanaf maandag 15 april is het voor nieuwe mobiele aansluitingen mogelijk om te bellen over 4G. Dit betekent dat het gesprek razendsnel wordt opgezet, u belt met HD-geluidskwaliteit én u de snelle 4G internetverbinding behoudt tijdens het bellen.

4G Bellen is voor u beschikbaar als u aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U moet een geschikt toestel en software hebben (klik hier voor een overzicht)
  • U heeft een bel- (met data) abonnement
  • De optie 4G bellen moet aanstaan in uw toestel. Klanten met een Android toestel kunnen zonder extra handelingen direct via 4G Bellen. Klanten met een iOS-toestel moeten in het menu 4G Bellen aanzetten. (klik hier voor instructies)

Als u gebruik maakt van één of meerdere van de volgende diensten kunt u helaas vooralsnog niet 4G Bellen:

  • Vast-mobiel integratie
  • Internationale doorschakeling
  • Vast IP adres

Maar niet getreurd, naar verwachting komt eind dit jaar 4G Bellen in combinatie met Vast-mobiel integratie beschikbaar!

Heeft u hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op!

 

Comments are closed.